مصاحبه آرشیو خبر ها
کونته یـک برنده واقعی است

کونته یـک برنده واقعی است

جووانی تراپاتونی ، مرد کهنه کار فوتبال ایتالیادر مصاحبه خود درباره شرایط یوونوس در سری آ و لیگ اروپا اینگونه گفت :

" کونته می داند چگونه رفتار کند . او بهتر از هرکسی بازیکن های خود را می شناسد و شرایط تیم خود را می داند . او تجربه و کاریزمای کافی برای چنین شرایطی را دارد و یه برنده ی واقعی است "

" کونته آن چیزی را که برای هدایت این باشگاه لازم است را در خود دارد . باشگاهی که خیلی خوب ساخته شده است و می تواند در چندین جبهه مبارزه کند "

" او حق دارد که بازیکن های خود را به صورت چرخشی بازی دهد زیرا برای قهرمانی سری آ و پیش روی در لیگ اروپا این کار ناگزیر است "

" اما یووه نباید هیچ جامی را نادیده بگیرد ، یووه هیچوقت این کار را نکرده و هیچوقت هم این کار را نخواهد کرد "

" من همیشه یک قانون دارم : محتمل ترین جام، مهمترین جام است . یا حداقل نزدیک ترین جام نیازمند بیشترین توجه است ، و بعد از آن می شود به بازیکن ها استراحت داد "

" در فوتبال هیچ تضمینی وجود ندارد که حتی با بهترین بازیکن ها هم پیروز شوید . به نظر من کونته بهترین کار را برای گرفتن بیشترین کارایی از تیم انجام می دهد "

تراپاتونی ادامه می دهد " نبرد اسکودتو هنوز تمام نشده حتی اگر اختلاف زیاد باشد . بزرگترین اشتباه کونته می تواند این باشد که دوباره رقابت برای اسکودتو را باز کند "

"من این تیم را که در آستانه یک رکورد تاریخی و سومین اسکودتوی متوالی است به شدت تحسین می کنم . امیدوارم کونته لیگ اروپا را هم کسـب کند "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: